بازاریابی و فروش خدمات

کسب و کارهای خدماتی (که نمونه های متعددی از آنها در حوزه های درمانی و پزشکی، آموزشی، آرایشی، تعمیراتی، وکالت، تفریح و سرگرمی و ... را هر روزه پیرامون خود می بینیم) بخش عمده ای از کسب و کارهای رایج دنیا و کشور را شکل می دهند و جالب اینجاست که روز به روز بر سهم آنها در بین سایر انواع کسب و کار افزوده می شود. در این میان، برخلاف باور عمومی، خدمات نیز نظیر محصولات نیاز به بازاریابی دارند و چه بسا به واسطه ویژگی های خاص خدمات، بازاریابی آنها در مقایسه با محصولات با پیچیدگی ها و دشواری های بیشتری نیز همراه باشد. این در حالی است که متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای خدماتی توجه چندانی به مباحث و ملاحظات حوزه بازاریابی ندارند و از این جهت لطمات جبران ناپذیری به صاحبان این نوع کسب و کارها وارد می شود. این در حالی است که بواسطه گسترش روز به روز دانش بازاریابی و احساس نیاز و ضرورت کاربست این دانش در حوزه های مختلف کسب و کاری از جمله خدمات، تکنیک ها، ابزارها و نکاتی بسیار کاربردی و موثر در ارتباط با بهبود عملکرد کسب و کارهای خدماتی شناسایی و ارائه شده اند که استفاده از آنها می تواند تحول در روند کسب و کارهای خدماتی و تحقق اهداف مورد انتظار صاحبان این نوع از کسب و کارها را به همراه داشته باشد.

  • ظرفیت: 15
  • هزینه ثبت نام در دوره: 3,200,000 ریال
  • هزینه گواهی پایان دوره: رایگان
  • حد نصاب: 7
  • تعداد شرکت کننده ها : 0 نفر
  • وضعیت دوره : دوره آموزشی غیرفعال است

بازاریابی و فروش خدمات

بازاریابی و فروش خدمات

تاریخ ثبت : 1397/09/13 کد دوره : r734921865
نوع دوره : کارگاه آموزشی نوع تدریس : گروهی
تاریخ شروع دوره : 1397/09/17 تاریخ پایان دوره : 1397/09/19

پیش نیاز ندارد

در دوره بازاریابی خدمات تلاش می شود تا ضمن ایجاد حساسیت نسبت به دغدغه های کسب و کارهای خدماتی و انتقال ضرورت توجه به مباحث بازاریابی خاص این گروه کسب و کاری، راه‏کارها و شیوه‏هایی کاربردی برای بکارگیری بهینه اصول، مبانی و ابزارهای بازاریابی در حوزه خدمات در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

مروری سریع بر مبانی و مقدمات بازاریابی تعریف خدمت، اجزا و بخش های تشکیل دهنده آن انواع خدمات تفاوت خدمت و محصول خدمات حمایتی پیرامون فروش گام به گام بازاریابی خدمات (تحقیقات بازاریابی، STP و آمیخته بازاریابی خدمات) رضایت و عوامل بوجود آورنده نارضایتی شکاف های کیفیت خدمات رسیدگی به شکایات مشتریان